Working yä!

När man inte är van vid dygnet runt jobb och jobbar kväll, så känns det sjukt att komma hem efter kl 22, för att snart gå coh lägga sig. Men man vänjer väl sig =P Blev ju lite grejer på rean igår (Igen) och nu börjar alla mina pengar (Hade så mkt där ett tag) ta slut! Vafan! =P Jag vet tydligen inte hur man sparar! Damn it! =P Skulle köpa bikini-underdel, och det blev det plus en bikini till, två t-shirtar, underkläder, solpuder och två par jeans. Oooj... Sen kan jag ju erkänna här att jag har lite planer för ett lite större inköp.. Skall förbi elgiganten imon eller på torsdag och kolla läget lite.... Kan ju hända att man kanske blir en teknikpryl rikare inom en snar framtid.. =P Vi får se, vi får se! Nu blir det nog krypa ner i sängen och titta lite på true blood! Hej me er!



Nya bilden här är från P&L!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0