Firade att BCP-09 tagit examen!

GRATTIS till min gamla klass som har tagit sig igenom två år och blivit färdiga butikschefer! Detta firades på Vasastan igår med middag. Jag åkte hem efteråt (gammal, sjuk och fattigt) men dom som visste hur man fira hade nog en kul kväll!! Det shottades för fullt när jag gick där i från i alla fall... ;) Nu ska jag ta tag och skriva på min tenta en stund, sen bär det av till Frölunda Torg och Amanda! Ikväll skall vi på utflyttningsfest hos Liza som skall flytta till Karlstad. Förkylningen har ju satt sig ordentligt här och det känns som jag bankat huvudet i en vägg. så får helt enkelt se hur länge jag orkar ikväll.






Grattis mina hjärtan och lycka till med jobb osv osv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0