HA!

Skrattar tentan rakt i ansiktet HAHAHA!!! Kanske inte skall skratta innan pappa läst igenom det och skickat tillbaka vad han tycker, men för stunden är jag klaaaaar med tentan!!!! Helvete vad jag har kämpat hela eftermiddagen och kvällen!! Gav mig fan på att den skulle vara klar idag och jag fixa det!!!! Nu tillåter jag mig själv att tycka att jag är så jävla awesome som jag är och går och läggar mig med ett stort leende på läpparna!!! =) Natti natti!!
Lite konst av mig! ;)
Nyss så träffa jag en krokodil som körde runt i en bil
Han va så tjock och fet och blåste i en trumpet
Men bilen va för trång och svansen va för lång
så den fick ligga på ett litet flak där bak!!!! Aoah aoooh!!
//En blivande förskolelärare med inriktning skapande verksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0