Heeelt okej kväll igår!

Kvällen igår va grymt bra, festa på som bara den och glömde nästan av min hals helt och hållet. Den har gjorts sig påmind idag. Fy fan säger jag, ska nog aldrig mer dricka alkohol på en förkylning, vad dåligt jag mådde i natt och när jag vakna i morse! Nu känns det bättre i alla fall så hoppas det tänker försvinna snart. Det är ju bara tre jobbdagar nästa vecka sen är jag ledig fem dagar så jag ska nog stå ut! Tänkte lägga upp nån lite bild från gårdagen men jag är ute i Onsala och kameran ligger kvar hemma! =P Det är ju mammas dag idag så är här och kramar på min söta fina mamma! =) Sen fick tenta följa med hit också... Har fortfarande 600 ord att få ihop innan tisdag och det går T R Ö G T... Fy fasen asså, något som jag annars har så lätt för är så svårt just nu. Blää! =P



Min fina mamma!! Pussar till dig på din dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0