Jobbigt värre! ;)

Yees jobbat idag! Love it!! =) Det jobbiga är ju fortfarande hemtentan. Den hänger på mig som en 100kilos blyklump. Ska ta tag i den.. SNART! Det kommer säkert gå lätt som en plätt när jag bara kommer igång! Sen har jag tänkt starta en ny blogg, tjat om skolan, inspiration för förskolelärare, tips och andra roliga grejer man kan göra i förskolan tänkte jag skriva om där!!! Tanken är att det inte skall stå så mkt om min resa till färdig förskolelärare här utan att jag skriver det där istället. Så det kommer bli persoligt med en twist! ;) Adress: skapandeverksamhet.blogg.se Idag var det bal för de som tar studenten i Kungsbacka idag!! Alla var så fina så! =) Har ju fortfarande inte någon kamera, så det blir fortfarande inte några bilder... Men men, det kommer när jag får tummen ur att ta mig till pappa och skaffa nytt mineeskort! Sen för er BB annhängare, GURKAN ÅKTE UUUUT IGÅR! Skönt som in i! Tröttnat på han gnäll nu, och det va det tydligen fler än jag som hade gjort!! =P

Från Liseberg i fredags! =) Kopierad från Angelica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0