Någon som känner att dom vill komma hit och göra färdigt mitt arbete åt mig?

Igår va awesome, men idag är jag liiiite mindra fräsch än vad jag brukar vara. Om man säger. Dansade i sängen igår, trillade mot väggen med Erica över mig, sängen flög iväg så vi trillar ner på golvet. Min nacke var i en lite obehaglig vinkel och detta känns idag! Huvudet gör grymt ont också, fast jag kan nog inte skylla på fallet när det gäller det.. Det är nog alkoholens jobb skulle jag tro. Kort o gott så känner jag mig som ett roadkill. Och jag har ett arbete att göra färdigt. Varför gjorde jag inte det redan i onsdags när min handledare hade läst igenom det och gett mig hennes korrigeringar? Ja det undrar jag med. Solen vill att jg kommer ut lite också, den sa det till mig genom fönstret. Kommer detta bli en dag med fint väder där jag kommer ha ångest för att jag inte går ut på hela dagen? Antagligen. Men alla ni som inte känner er som en död grävling i vägkanten, ni kan väl sola lite för mig också? Over and out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0