Somna nu och vakna torsdag kl 17 kanske?

Hemtenta, skrivit riktigt bra redan nu tycker jag, så kollar jag och jag har kommit up ptill 5000 tecken och det skall vara minst 8000 tecken. Skönt att jag måste ordskita 3000 tecken. Inspiration någon? Tentan skall vara inne på torsdag kl 17 och ajg skall gå bredvid på migg sommarjobb imon kväll och onsdag natt. Nu kanske man kan undra hur detta kommer sig? Det är så det går när man heter Anna-Maria och inte vet hur man använder sig av sin hjärna. Ungefär den nivån känns det som att det är för tillfället. Som sagt, somna och vakna torsdag kl 17 PLUS att allt självfallet är avklarat känns som ett drömscenario för tillfället. Kill me slowly, hur i helvete kommer jag må efter dessa dagar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0