Tentaångest.

Har egentligen inte så mycket ångest över att jag inte kommer klara det, mer över att behöva göra den. Motivationen är likamed noll för tillfället och jag tycker det är tråkigt. Jag vill läsa inriktning nu! Vi mötte en lärare på artiten idag som t om hon sa att hon förstår att vi tycker den är jobbig. Bit ihop och gör klart! Men det är sååå svårt att komma igång. Tänkte att jag skulle göra lite på tentan idag. Jag känner nu när jag sitter här att chansen att jag gör nått idag är lika stor som motivationen. BLÄ! Off dag i dag kanske. Hopaps det blir bättre imon, för då är jag ledig och då måste jag komma igång. Köpt nya piercingar idag till mitt öra, men ringen till ett av hålen är sjukt pillig att få ihop så jag och mina klump fingrar klarar det inte själv. =P Funny! =P Köpt nya fina mocka kilklackar också, tittat på dom länge och nu va det 100kr rabatt så jag råkade inhandla dom. Ser det som en investering till mdisommarfesten! ;)
Från Scorett, 599kr minus 100kr! Bästa är väl ändå att anledningen till att jag köpt dom är att jag vill ha ett par lite lägre bekvämare klackar att gå ut me ;) Eller vad säger du Amanda? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0