Tjolahopp!

Yes så har en dag gått utan att det hänt nått särskilt spännande =P Vart i skolan mellan 13-16, sen hälsade jag på Amanda på jobbet, Lotten kom hit på kvällen och vi har tittat på lite gamla OTH avsnitt och BB. Chill dag. Känner att nu, just nu när mitt simkort till min kamera är sönder så vill jag väldigt gärna börja lägga upp outfit bilder. Fick en sjuk lust till det, varför? Jo för jag kaaan inte!! Kameran fungerar inte. Fuck it. Nä nu skall jag dra olivolja i håret (tips från min frisör buddie) och så ska jag sova med det så håret känns mjukt och fint när jag ska duscha imon! Ha det så bra alla! =) Kram på er!

Tips! Olive oil is greate for your hair!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0