Vakna tidigare än man behöver kan man göra!

Tänkte ge mig själv en sovmorgon till kl 9:30 för att sen gå upp och ta det lugnt på morgonen innan jag ska iväg på jobb kl 14. Men vad händer, jo jag vaknar av mig själv kl 7 och kan inte somna om. What is that?? Vad hände med min skönhets sömn? Har till och med min kropp börjat tycka att det är hopplöst så jag kan lika gärna vara vaken? Eller? Ja ja jag har ju fått en ännu lugnare morgon än vad jag hade tänkt, nu blir det ett OTH avsnitt innan jag ska steka lite i solen. Man ska ju inte klaga på mornar som denna! ;) Sen kan jag säga att jag testa äpple-kanel-banan smoothie och det va INTE gott. Jag kanske inte hade i rätt av varje för tanken kändes som det borde smaka yummie men fy, blask me kanel! Blä! Tänkte även att jag kanske skulle ta lite bilder på mina kreationer i mina anteckningsblock och lägga ut här, så ni ser vad jag sysslar med i skolan på föreläsningar och seminarien! (Nu menar jag alltså i stil med krokodilen i föregående inlägg, så ingen misstar sig och tror jag ska komma och lägga ut text om pedagogik och sånt, big no!) Ha en bra dag alla! Kram


Jag på Peters 25-årsfest slänger en puss till alla! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0