Dissa uppdatering

Jag orkar inte berätta hur senaste dagarna varit, så vi dissar det! ;) Massa fest, så det har vart ball som bara den i alla fall, det kan jag lova! Hösten är tydligen här, funny. Nu har jag vart ledig från skolan i flera dagar så det va underbart att vara tillbaka idag!!! Tog me kameran till skolan, ska komma ihåg det från och med nu, göra uppdateringar till min andra blogg!! =) Just nu fins det fina bilder på min trumma där som ni kan titta på! ;) Idag gjorde vi handdockor, det va sjukt roligt!!! =) Nä nu skall jag göra mig iordning, skall ivåg på en sak... Kram



Dom här fina är det som tar upp all min lediga tid, det är deras fel att uppdateringen är kass!! ;) Men va kul vi har! Go Ragnarz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0