HT-11 over and out!

Vi har ju jobbat m ett jätte projekt i skolan, ett sagoprojekt som vi hade avslutning på denna veckan. 7 föreställningar för barn, nära och kära! Jag spydde ju som jag skrev i lördags, efter det har jag haft feber, ont i halsen, förkylning, fått öroninflammation och svinkoppor, vilket är sår över hela hakan. Detta har gjort att jag inte kunnat vara med på föreställningarna, som var hela poängen med all tid och energi som vi lagt på detta jätte projekt. Har vart helt förjävligt rent ut sagt att legat hemma och vart sjuk när man 10000000 gånger hellre hade vart i skolan och spelat teater hela dagarna. Min roll var dessutom den största och det hela teatern handlade om. Känns bra att missat det.... Eller inte.. =( Idag drog jag mig i alla fall till skolan så jag fick vara med på sista föreställningen för barn, jag fick i alla fall spela upp det för barn EN GÅNG! Fy fan va roligt det va, skulle kunna hålla på med sånt här på heltid! Varför har jag aldrig spelat teater? Och är det för sent att börja nu??? =D Med denna sista föreställning och en utvärdering i kursen så lägger vi nu första halvan av skapande verksamhet bakom oss och blickar framåt mot en ny termin och nya utmaningar! 2 terminer till att bli förskollärare avklarade 5 to go!!! =) Förutom oturen med att bli sjuk nu då så är denna terminen det bästa jag gjort nån gång, älska skapande verksamhet!



Våran sagovärld, vill ni se mer kort så klicka på detta kortet så kommer ni till min andra blogg där jag lägger upp fler kort!! =)

Kommentarer
Postat av: emma

det är ALDRIG försent att börja med teater.. visst är det kul, speciellt för barn.. tacksammare publik finns inte ;)

2012-01-18 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0