Jävla mobil

Jävla specialare! iTunes, iPhone och jag har inte gått hand i hand idag... Nya uppdateringar och när jag sätter igång mobilen är alla appar borta, trots att jag säkerhetskopierat mot iTunes! Och ville byta ringsignal, försökte hur jävla länge som helst, slutade med att jag blev förbannad och köpte signalen jag ville ha istället. Men hur jävla svårt kan det va????? Fan till att vara speciella på Apple, men det ska väl för fan inte vara helt omöjligt att göra nått så simpelt som att byta ringsignal till nån annan än dom som redan ligger på mobilen???! Sjukt irriterad.. Fast ändå lite nöjd för nu har jag den signalen jag vill ha, skaffa en awesome smssignal också, så det skulle kännas lite bättre när alla appar på mobilen var borta... (Det var kanske två betalappar, men ändå, det tar ju sån JÄVLA tid att ladda ner dom!!!) Detta är enligt mig ett FML-moment.... Tentaångest på det, men mer om den imon.. Lev väl! Over and out..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

När vi uppdaterade våra iphones så använde vi oss av macen och då låg apparna i itunes så det var bara att hämta dem igen.

2012-03-13 @ 07:56:09
Postat av: Jag

Det va samma sak för mig Pernilla, men kl kvart i tolv igår va jag jävligt förbannad.. =P La mobilen på uppdatering och det tog två timmar och när jag kollade så fanns inga appar på mobilen.... Sen la jag den på säkerhetskopiering igen och då va beräknad tid 5timmar.. JA jag vill ha en ny dator! ;) Man nu är alla appar tillbaka på mobilen och den har en nyare version av iOS! ;) KRAM

2012-03-13 @ 08:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0