Myssöndag

Satt i solen med mamma en stund förut innan det bar iväg hem, byta kläder och ut till Onsala igen för o grilla och titta på film hemma hos Sandra och Göran.

Ska gå och lägga mig men först en hälsning till min underbara vän Sandra:
Jag är så glad att jag träffat en sån fantastisk människa som dig! Att veta att det alltid kommer finnas en vän där för mig, på samma sätt som jag alltid kommer finnas här för dig, i vått och torrt. En vän som dig möter man inte varje dag och du är så unik för mig så det går inte att sätta ord på det! Är som sagt otroligt gjad att jag har lärt känna dig! Tack för att du finns! Massa kramar från mig till dig!




Jag är så glad åt alla mina underbara vänner som finns där och ställer upp för mig i alla väder! Jag är en sån lyckligt lottad människa som är omgiven med så många fantastiska vänner och min underbara familj! Tack alla för att ni finns där för mig! Jag hade inte överlevt utan er!!! Kärlek till er!! Ni vet utan tvekan vilka ni är!!! Sann vännskap ger än krafften att kunna klara av allt! Älskar er alla mer än det finns kärlek!!! Puss puss














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0