30december

Snart är det nytt år. Slutet på detta året och början på nästa är bättre än förra. Det är snart ett år sen helvetet på mitt gamla jobb tog slut, närmare bestämt om 3 månader är det ett år sen, ändå känns det som det va igår. Jag mår bra nu men man börjar ju få lite perspektiv på vilket helvete jag gick igenom. Dom som jobbar där kan säga vad dom vill om mig, men det jag blev utsatt för är det värsta jag har varit med om och förhoppningsvis det värsta jag kommer vara med om. Men som sagt det tillhör förra året och året innan det, snart kan jag lägga det bakom mig helt. I alla fall tidsmässigt. Jag har en känsla att nästa år kommer bli ett bra år. Detta året slutade bra, nästa år kommer börja bra. Jag har en känsla av att nästa år blir mitt år, då allt kommer hända! =) Det är den inställningen jag kommer ha inför det nya året, för går man inte med en positiv inställning så tror jag det kommer gå bra! =) Skolan rullar på, det kommer vara en berg och dal bana från början till slut men det kommer rulla på. Det jag inte vet hur det kommer bli men som jag framför allt tänker på när jag hoppas på ett bra år är kärleken. Ja, okej det kan låta desperat men det hade vart skönt att för en gång skull få känna känslan av att tycka om nån som tycker om en lika mycket tillbaka. Få känna sig uppskattad och kanske till och med älskad. Av någon som inte är en vän eller en i familjen. Jag kan ju alltid hoppas för jag skulle ljuga om jag sa att jag inte va trött på singel livet. Tyvärr är detta nått man inte kan välja bort själv. Men men som sagt, jag går in med en inställning att det nya året kommer blir bra så därför blir det så! =) Sen har det hänt en sak som gjort att jag har två nyårslöften som jag inte hade tänkt så noga på innan, men mer än så säger jag inte! Men ett riktigt GOTT NYTT ÅR till alla så hörs vi nästa år!!! Pussar och kramar till er alla från mig!! =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA du skriver att du e trött på att vara singel å så lägger du ut en bild där du ser ut som Kåta Gun me tungan i näsan.



Hahalove u hun!



2009-12-31 @ 14:03:37
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: IA

Men jag måste ju visa att jag inte är lika deppig som jag låter!! ;) Sen ÄR jag kåta gun, har du inte märkt det???? ;) Love u too!!! Ses snart!

2009-12-31 @ 14:26:32
URL: http://annamariaackre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0