Tråkigt att det blev "som det blev".

Att en kontrolluppgift med en Post-it lapp på kan göra en så paff och förbannad. Tråkigt att det blev "som det blev" stod det på lappen. Jaså? Det tycker du? Tycker du det va tråkigt? Att du bara har mage att försöka lätta på ditt samvete efter vad du utsatt mig för! Det va inget försök till nått annat än att lätta ditt eget jävla samvete! Du ska inte komma och tro att du har någon rätt överhuvudtaget att försöka få må bättre. Att riva upp och få mig att börja tänka på allt dåligt jag varit med om på grund av dig och din förskolan. Flera veckors sjukskrivning och minst ett halvår innan jag mådde bra psykiskt. Så ännu en gång sitter jag och är förbannad över hur illa du med några fler där till kunde behandla mig. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0