Mitt liv går under...

JAG HATAR SKOLAN!!!!!!!!!! Är inte på bästa humör idag. Det känns seriöst som mitt liv gick under nu på eftermiddan, och vad kan ajg göra åt saken? Inget mer än att följa mitt hjärta, mitt hjärta säger bara en sak: HOPPA AV SKITEN; DET ÄR INGET DU VILL GÖRA ÄNDÅ! Men min hjärda bromsar och säger: Gör inget förhastat, ta tag i något annat att göra först, du behöver pengar för att överleva. Men vad ska man göra när livet känns blytungt? Tänka tillbaka på stunder som varit värre? Ta tag i ditt liv! Skaffa dig ett jobb! Hoppa av skolhelvetet för det får dig bara att må dåligt ändå. Det är OK att vara schitzo när man försöker ge sig själv råd va? Och lägg märke till att jag inte skriver GODA råd, för jag vette fan vad som är goda råd och vad som är råd, jag vet ingenting nu mera. Inget mer än att jag inte vill något hellre än att krypa ner under täcket och inte komma upp igen för än allt har löst sig, varför kan det inte vara så enkelt? Klaga kan man göra. Men vafan, livet löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0