När livet springer ikapp en

Hamnat i en svacka hos mig själv. Känslan av att luften gått ur mig och jag vet inte varför. Eller det finns många olika små aspekter som tillsammans gjort att jag tappat energin. Hemma och försöker samla kraft idag och imorgon. Hoppas jag orkar gå till jobbet på fredag. Är så dubbel med detta, samtidigt som jag vill tänka på mig själv så får jag dåligt samvete av att vara hemma utan att va "sjuk". Vilket gör det till ett dilemma och jag slappnar inte riktigt av. Hoppas jag kan känna mig bättre imorgon, jag har just nu ingen aning om hur jag skall ta tag i det här och "rycka upp mig". Hoppas mest på en vändning av sig själv, hur nu det skall gå till. Än så länge känns det bäst att krypa in under täcket, och stanna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0